SMAM

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
PeppinTheGreat
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: SMAM

Post#11 » Thu Sep 01, 2016 12:32 pm

De meeste posts heb ik kunnen recupereren, zij het in een onhandelbaar excel documentje. Momenteel zoek ik een manier om ze toch uit de oude database hier te laten verschijnen, maar ik vrees er een beetje voor aangezien de hele oude database niet meer compatibel is met de servers.
Een tweede optie is om de oude gesprekken hier terug te proberen plaatsen aan de hand van gedeelde google docs ofzo, maar da's al helemaal niet meer het oude gevoel waar jullie lijken naar te zoeken ;)

Voor de image resize heb ik nu in .css aangepast en ik wacht het resultaat een beetje af. Moest het falen, zal ik zeker je links proberen, bedankt!

Ik zet (y) en levels mee op het lijstje :mrgreen:
The past is like a foreign country...

Phlox
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post#12 » Thu Sep 01, 2016 12:35 pm

Ik hoop toch vurig dat het oude forum ooit in boekvorm zal uitgebracht worden...

Reneald

Post#13 » Thu Sep 01, 2016 12:41 pm

De meeste posts heb ik kunnen recupereren, zij het in een onhandelbaar excel documentje. Momenteel zoek ik een manier om ze toch uit de oude database hier te laten verschijnen, maar ik vrees er een beetje voor aangezien de hele oude database niet meer compatibel is met de servers.
Hoe komt dat eigenlijk? Zijn ze bij Ulyssis op een andere soort database overgeschakeld of zo?

Reneald

Post#14 » Thu Sep 01, 2016 12:43 pm

By the way, als ik een post plaats, heb ik geen opmaakknoppen (zie bijlage). Is dat bij iedereen zo of wordt er hier gediscrimineerd tegen power rangers?
Attachments
reply.PNG
reply.PNG (10.84 KiB) Viewed 2746 times

Historia
Site Admin

Post#15 » Thu Sep 01, 2016 12:47 pm

Ulyssis heeft inderdaad haar servers zo geüpdated zodat ze enkel compatibel zijn met PHP 7, wat ons oude forum niet was. Ook MySQL, onze oude database, wordt momenteel niet meer ondersteund, voor zover ik het snap, maar is nog wel manueel raadpleegbaar. Ook bij het installeren van dit forum heb ik de nodige shenanigans moeten gebruiken om het te laten werken; vandaar deze testperiode :)

BB codes en alle functionaliteiten staan aan, maar naar de opmaakknoppen zelf moet ik nog even zoeken.

Plow

Post#16 » Thu Sep 01, 2016 2:20 pm

Waar is Archimedes? Zonder Archimedes is er niks aan en weet ik niet of ik nog terugkom! :D

Ik wil lullen over voetbal.

modus

Post#17 » Thu Sep 01, 2016 6:01 pm

ja lullen!

over voetbal!

enzo.

en ne prono!

ik wilde just kei enthousiast komen vertellen aan jullie, onbekende mensen van wie ik de meesten enkel van het forum ken, dat mijn madam en ik een boeleke krijgen in januari en toen werkte dat hier nie meer zeg. Nondenonde!
PeppinTheGreat wrote:
Thu Sep 01, 2016 11:54 am

Welke dingen vinden jullie te flitsend; en hebben jullie misschien voorstellen in de plaats?

Eén iets reeds op het to-do lijstje, is om de 'non-read' en 'read' banner achter de verschillende topics aan te passen, aangezien die inderdaad nogal druk is.
het was vooral dat ja.

Arda

Post#18 » Thu Sep 01, 2016 7:22 pm

Proficiat!

Wij gaan trouwen, ook zoiets dat eigenlijk al lang op het forum hoorde!

Arda

Post#19 » Thu Sep 01, 2016 7:24 pm

Ik blijf trouwens niet ingelogd (ookal staat 'remember me' aangevinkt). Ik ben niet zo fan van de forum tegels (Examenvragen, Vakken, Kringwerking, Off-topic). Je ziet niet of er nieuwe posts zijn e.d.

Lieven

Post#20 » Thu Sep 01, 2016 7:30 pm

Waar kan ik hier ergens de linkse rat uithangen?

Return to “Off-topic”