Belgische politiek

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Norther

Belgische politiek

Post#1 » Mon Oct 17, 2016 6:13 pm

Met de nieuwe begroting die rond is leek me een topic over de belgische kermis der politiek misschien wel interessant.

Over die begroting: http://www.knack.be/nieuws/belgie/wat-d ... 65617.html

Dit is toch ook mijn gevoel hierbij.
If the lord wants me
Then he knows who I am
'cause I'm covered in blood

Lestat

Re: Belgische politiek

Post#2 » Wed Oct 19, 2016 1:55 pm

Soms kort door de bocht, maar ik ben het zeker eens dat CD&V harder mag reageren in hun linkse beleid. Ze zetten die wel uiteen, maar kunnen hem moeilijk waarmaken.

En economisch investeren zou inzet op kmo's moeten zijn, wat alle studies zeggen (ook de Belgische) maar waar de regering precies weinig graten in ziet.
Evil is a point of view. We are immortal. And what we have before us are the rich feasts that conscience cannot appreciate and mortal men cannot know without regret. God kills, and so shall we.

Zalto

Post#3 » Fri Nov 04, 2016 1:56 pm

Heel dat circus met Francken weer.. Die man mag dan misschien uitstekend werk leveren (ik weet niet of dat zo is, maar toch veel lof is mijn indruk), maar als je zo communiceert ben je toch echt nog een klein kind. Maar ja, dat gedrag wordt blijkbaar beloond door de kiezer, dus we krijgen de politici die we verdienen zeker?

Lestat

Post#4 » Fri Nov 04, 2016 9:56 pm

Dat vraag ik mij al jaren af. De tijd dat politici nadachten en dan via de pers gingen is precies voorbij. Alles wordt onmiddellijk de wereld in gestuurd en dan gaat het mis.
Maar uiteraard is dit niet de schuld van de politici, want alle anderen hebben geen humor / hebben het verkeerd gequoot / hebben geen idee waarover het gaat / *vul zelf een excuus in voor uw stommiteit*
Evil is a point of view. We are immortal. And what we have before us are the rich feasts that conscience cannot appreciate and mortal men cannot know without regret. God kills, and so shall we.

Return to “Off-topic”