Grote Frustratie

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Dhaulagiri

Grote Frustratie

Post#1 » Wed Sep 07, 2016 6:00 pm

Mannen, Dames, en alles daar tussen. (gender inclusief denken) ik presenteer het Grote Frustratie topic voor geopend.

ik denk dat ik begin ziek te worden. echt urg, in huis is ook iedereen aan het snotteren, not fun.
Dan weer een foute boeking in mijn agenda, waardoor ik eigenlijk vanavond had moeten afspreken met een vriendin en niet morgen. Nu valt morgen de hele planning weg. :evil:
dilly dally shilly shally

PeppinTheGreat

Re: Grote Frustratie

Post#2 » Sat Sep 17, 2016 11:41 am

De zeer competente poetsvrouw heeft naar alle waarschijnlijkheid mijn wasmand voor vuilbak aanzien en een deel van mijn kleren weggegooid, waaronder mijn San Francisco Hard Rock Café t-shirt. Nu ga ik echt nog moeten gaan shoppen in Parijs :cry:
The past is like a foreign country...

Acharistei

Post#3 » Mon Sep 19, 2016 1:38 pm

What the hell.
Tenzij die dingen er natuurlijk uitzagen als vodd'en.

Lestat

Post#4 » Tue Oct 04, 2016 7:06 am

En we zitten weer in een periode van slapeloosheid!
Evil is a point of view. We are immortal. And what we have before us are the rich feasts that conscience cannot appreciate and mortal men cannot know without regret. God kills, and so shall we.

Dhaulagiri

Post#5 » Sat Oct 08, 2016 8:10 am

vandaag nog belastingaangifte kunnen invullen want blijkbaar had ik dat niet gedaan.
Dit omdat ik vereenvoudigd voorstel had gekregen en niets moest doen.
De ambtenaar aan telefoon vond dat ook vreemd, ik moest van haar dan maar gewoon de codes en de bedragen van mijn vereenvoudigde aangifte overnemen en invullen. Ze verzekerde me ook dat ik geen boete zou krijgen want er was duidelijk een administratieve fout gebeurd.

Reneald

Post#6 » Mon Oct 10, 2016 8:57 am

Dhaulagiri wrote:
Sat Oct 08, 2016 8:10 am
vandaag nog belastingaangifte kunnen invullen want blijkbaar had ik dat niet gedaan.
Dit omdat ik vereenvoudigd voorstel had gekregen en niets moest doen.
De ambtenaar aan telefoon vond dat ook vreemd, ik moest van haar dan maar gewoon de codes en de bedragen van mijn vereenvoudigde aangifte overnemen en invullen. Ze verzekerde me ook dat ik geen boete zou krijgen want er was duidelijk een administratieve fout gebeurd.
Fishy, de meeste mensen hebben hun aanslagbiljet al gekregen.

Dhaulagiri

Post#7 » Tue Oct 25, 2016 7:33 pm

het was ook vreemd, maar de administratieve fout kan er wel eens ingeslopen zijn door de verandering van mijn identiteitskaart.

ComradePhil

Post#8 » Wed Oct 26, 2016 8:32 pm

Na zes maand lang gezegd te hebben dat er te weinig man in mijn team zat na het vertrekken van twee man en over het feit geklaagd te hebben dat alle opleidingen gestopt waren ben ik nu weer werkloos. Ik werd maandenlang gewoonweg op eerste lijn gezet zonder dat er iemand op tweede lijn zat, waardoor elk probleem dat ik niet kon oplossen de facto in een zwart gat belandde. Hierdoor kreeg ik natuurlijk kritiek van allerlei klanten, omdat ik de laatste was die ze geholpen hadden, met als gevolg meer kritiek van mijn baas. Nu heeft die mij vorige week gewoon ontslaan en een nieuwe IBOer in de plaats aangenomen.

De reden voor mijn ontslag? Het ging niet genoeg vooruit met mijn kennis :roll:

Ik snap dat echt niet. De eerste zes maand waren ze superpositief over alles wat ik deed en zat ik mee in de normale rotatie van 1ste en 2de lijn om de week. Vanaf het moment dat ze onderbemand waren hebben ze mij gewoon in de vergeetput gestoken. Ze merkten bij de evaluatie al op dat ik niet meer zo snel als voordien bijleerde. Hun oplossing? Laat hem nog eens vier fucking maand daar zitten, helemaal alleen. Ahja, en geef hem dan ook eens meer wachtdiensten en overige overuren.

Ik voel me nu alweer heel positief tov werkgevers.

Enfin, zes weken betaald. Ander en beter, zeker.

Dhaulagiri

Post#9 » Mon Oct 31, 2016 8:10 am

wandeling georganiseerd zeggen dat ik redelijk wat moet plannen en reserveren, en dat er bijgevolg niet last minute kan afgezegd worden.
Vrijdag nacht nog geen 12u voor de wandeling twee mensen we hebben geen zin want we willen langer slapen, dus we gaan niet komen. Kan je de wandeling niet verzetten?
Nope.
Ik heb de wandeling laten doorgaan met de rest, en damn het was een mooie wandeling.
Zeker de Achelse trappisten die we gedronken hebben in de Achelse Kluis smaakten.

modus

Post#10 » Fri Nov 04, 2016 2:01 pm

ComradePhil wrote:
Wed Oct 26, 2016 8:32 pm
Na zes maand lang gezegd te hebben dat er te weinig man in mijn team zat na het vertrekken van twee man en over het feit geklaagd te hebben dat alle opleidingen gestopt waren ben ik nu weer werkloos. Ik werd maandenlang gewoonweg op eerste lijn gezet zonder dat er iemand op tweede lijn zat, waardoor elk probleem dat ik niet kon oplossen de facto in een zwart gat belandde. Hierdoor kreeg ik natuurlijk kritiek van allerlei klanten, omdat ik de laatste was die ze geholpen hadden, met als gevolg meer kritiek van mijn baas. Nu heeft die mij vorige week gewoon ontslaan en een nieuwe IBOer in de plaats aangenomen.

De reden voor mijn ontslag? Het ging niet genoeg vooruit met mijn kennis :roll:

Ik snap dat echt niet. De eerste zes maand waren ze superpositief over alles wat ik deed en zat ik mee in de normale rotatie van 1ste en 2de lijn om de week. Vanaf het moment dat ze onderbemand waren hebben ze mij gewoon in de vergeetput gestoken. Ze merkten bij de evaluatie al op dat ik niet meer zo snel als voordien bijleerde. Hun oplossing? Laat hem nog eens vier fucking maand daar zitten, helemaal alleen. Ahja, en geef hem dan ook eens meer wachtdiensten en overige overuren.

Ik voel me nu alweer heel positief tov werkgevers.

Enfin, zes weken betaald. Ander en beter, zeker.
Damn.

Return to “Off-topic”