Voetbal Algemeen

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Plow
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Voetbal Algemeen

Post#31 » Tue Sep 27, 2016 3:55 pm

Ja, idd...

Toch even opmerkelijk: dat undercoverinterview met Sam Allardyce, de nieuwe bondscoach van Engeland. Wat is me dat, zeg? Die gaat volgens mij gewoon buitenvliegen. Einde carrière in Europa.

Plow
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post#32 » Tue Sep 27, 2016 8:29 pm

Mijn virtuele inkt was nog niet koud... Allardyce ontslagen. Die man ziet er trouwens zo louche uit als hij blijkt te zijn :lol: .

Pijnlijke avond voor Club, vooral omdat ik vind dat ze er niks aan konden doen. Eerste goal is echt pech, die tweede maakt die Delaney 1 keer in heel zijn leven en dan - tijd om Tom Soetaers erbij te halen - weet je dat het moeilijk wordt...

modus

Post#33 » Wed Sep 28, 2016 6:49 am

Allardyce...als ge ziet met wat gemak die over die dingen praat, vraag ik me af wat die allemaal heeft uitgestoken waar we niets van weten :-)

Ik vind bij Club vooral het gebrek aan vertrouwen opvallend. Eerste 2 goals konden ze idd weinig aan doen (al was de owngoal volgens mij wel te vermijden door beter positiespel), maar het was -ook voor Kopenhagen- meteen duidelijk dat Brugge niets meer ging terugdoen.

modus

Post#34 » Fri Sep 30, 2016 5:25 am

Anderlecht, jongens toch.

Plow

Post#35 » Fri Sep 30, 2016 6:06 am

Dat kan je toch niet vatten, he...

Dat hele gokschandaal is toch ook vreemd aan het verlopen, vind ik. Waarom komen ze nu af met die zaak rond Deschacht? Het gaat over een match van drie jaar geleden (of langer?). Niet dat ik vind dat je hem daarom maar met rust moet laten (dat is niet zo, als hij de wet heeft geschonden, moet hij daarvoor op het matje geroepen worden), maar ik vind het wel gek. Zeker dat gedoe met zijn broer (al dan niet?) en dat hij die bewuste verliesmatch op de bank zat...

Ik zou het toch sneu vinden voor hem eigenlijk. Er zal wel iets gebeurd zijn wat niet helemaal ok is, maar tegelijk heb ik het gevoel - louter een gevoel, niet op feiten gesteund, want die ken ik niet - dat hij een beetje het slachtoffer zal zijn van een hele vreemde samenloop van allerlei omstandigheden.

modus

Post#36 » Fri Sep 30, 2016 8:15 am

mja...het zou wel een heel stoem fin de carriere zijn.
Nu zou ook blijken dat zijn pa die rekening had aangevuld. Heel vreemd allemaal.
Hij zal wel iets van boter op het hoofd hebben, maar ik volg jouw gevoel wel. Alleen, bewijs het maar eens he.

Dat een hoog percentage van de voetballers, op alle niveaus, gokt, is wel gewoon waar. Alleen is het toch voor profs onbegrijpelijk dat ze zich laten vangen.

Wel een beetje vreemd dat enkel Beveren zo'n drastische actie neemt. Ze hadden natuurlijk wel veel keepers :-) als Henkinet eerste doelman was geweest hadden ze dat niet gedaan denk ik.

Ivm gisteren, ik kan er echt niet bij. Ook al was Roef misschien dan meer in de fout, het is toch weeral met Nuyttinck...

Plow

Post#37 » Sat Oct 01, 2016 7:04 am

Die Nuytinck, dat is toch werkelijk huilen met de pet op het laatste anderhalf jaar...

Goals van Lukaku en Benteke gezien in hun onderlinge duel gisteren? Prachtige goals, zeg. Lukaku was een vrije trap, maar die kopbal van Benteke vond ik zo mogelijk nog mooier (hoe moeilijk is dat?). Die hebben ze echt veel te snel afgeserveerd bij Liverpool. Had daar trouwens zelfs behoorlijk goede statistieken. Jammer dat hij een match of 5 na elkaar heel slecht was en natuurlijk jammer (voor hem, niet voor Liverpool) dat Klopp gewoon anders speelt.

modus

Post#38 » Sun Oct 02, 2016 12:01 pm

over Liverpool: waarom zit Mignolet eigenlijk op de bank?

Plow

Post#39 » Sun Oct 02, 2016 4:22 pm

Daar wordt veel over gediscussieerd in Engeland. De reden zou eigenlijk gewoon zijn dat Klopp Karius gehaald heeft om hem eerste doelman te maken. Helaas voor de Duitser raakte ie gekwetst aan zijn hand in de voorbereiding, waardoor Mignolet bleef staan. Nu wilt hij Karius dus toch een paar kansen geven. Ziet er niet zo goed uit, om eerlijk te zijn, want Mignolet was prima bezig.

Net Club-Gent gezien. Veel duels, maar al bij al ware een 0-0 correcter geweest. Hein VHV was woest en ik hoop dat mensen luisteren naar wat hij zegt. Hij zegt namelijk niet dat de scheids geen fout mag maken, maar wel dat hij het ergerlijk vindt dat hij gewoon zijn vierde ref negeert. Als het effectief gebeurd is, zoals Hein het beweert in het interview, heeft hij wel gelijk, vind ik. Iedereen maakt fouten, dat moeten trainers maar eens leren aanvaarden, maar bewust instructies van uw team negeren, is toch wel heel erg tricky.

Plow

Post#40 » Sun Oct 02, 2016 5:57 pm

Weiler brengt Deschacht in ... in de spits. :lol:

Het is tijd om Ligela uit zijn winterslaap te halen. Wat een ronduit belachelijke wissel, zeg.

Return to “Off-topic”