Voetbal Algemeen

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
modus
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Voetbal Algemeen

Post#21 » Tue Sep 20, 2016 6:27 am

Man man, Extra Time wordt er toch ook niet beter op he.
Gisteren vond ik Jan Mulder nog de minst irritante, en dat gebeurt niet veel.
Zelfs Peter moet nu een opvallende mening hebben over vanalles (zoals over de meest shameful afgekeurde goal, wtf was da), en Joos kan ook nooit eens iets aanvaarden.
Ik steek het allemaal op Frank Raes.

thrakag
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post#22 » Tue Sep 20, 2016 6:55 am

hoi

apophis

Post#23 » Tue Sep 20, 2016 2:40 pm

modus wrote:
Tue Sep 20, 2016 6:27 am
Man man, Extra Time wordt er toch ook niet beter op he.
Gisteren vond ik Jan Mulder nog de minst irritante, en dat gebeurt niet veel.
Zelfs Peter moet nu een opvallende mening hebben over vanalles (zoals over de meest shameful afgekeurde goal, wtf was da), en Joos kan ook nooit eens iets aanvaarden.
Ik steek het allemaal op Frank Raes.
Het was inderdaad echt dramatisch. Joos en Raes waren wel veruit het irritantst. Joos heeft ontzettende geldingsdrang, en Raes is gewoon niet competent. Zo jammer..

Plow

Post#24 » Tue Sep 20, 2016 2:54 pm

Die geldingsdrang, dat is het hem, he... Dat zijn journalisten. Eigenlijk zouden die enkel mogen modereren, vragen stellen/interviews doen en commentaar geven tijdens een match. Helaas is het een sterk groeiend fenomeen dat er meer en meer opiniestukken door journalisten zelf worden geschreven. Bij De Morgen heb je dat ook met Bart Eeckhout (de opiniërende hoofdredacteur), dat is echt hét probleem met journalisten.

Het ergste is trouwens dat zij dat zélf willen. De lezers gaan echt geen krant meer of minder komen als ze hun eigen opiniestukken zouden weglaten. Het is je reinste egotripperij. Daar mag dringend iets aan gedaan worden. Meer zelfs: een hoofdredacteur of mediabaas zou het gewoon moeten verbieden. De journalisten moeten beseffen dat zij zelf geen sterren zijn en ze moeten ook die ambitie niet hebben.

Arda

Post#25 » Tue Sep 20, 2016 3:39 pm

Ik kan echt niet meer kijken naar Extra Time.

Princeps

Post#26 » Tue Sep 20, 2016 8:53 pm

Plow wrote:
Fri Sep 16, 2016 11:10 pm
Klopp is dan ook een briljante coach :lol: ;)

Nee, even serieus: omdat Chelsea 1 match eens minder speelt meteen over "verleden tijd" spreken? Dat is wel héél streng. Geen enkele ploeg speelt altijd 90 minuten goed, hoor. Als ManCity morgen of zondag verliest, wil dat toch niet zeggen dat Guardiola geen geniale coach is? Mourinho is ook niet plots een prutser omdat zijn ploeg 2 keer verliest.
ge hebt uiteraard gelijk, ik was natuurlijk al aan het dromen van een droomseizoen onder conte (zoals in het begin onder mourinho). vanavond hebben ze het weer goed gedaan, na een slechte start (2-0) toch nog 2-4 gewonnen. met een heel mooie 2-2 en 2-3

Plow

Post#27 » Wed Sep 21, 2016 10:22 pm

Kompany :cry:

Dat is gewoon niet meer houdbaar op die manier...

modus

Post#28 » Thu Sep 22, 2016 5:34 am

idd. Ze lijken nu te willen doen uitschijnen dat het niet ernstig is, maar als ge maanden uit zijt en dan weer helemaal fit zou zijn, kan dat niet he. Enorm jammer.

apophis

Post#29 » Thu Sep 22, 2016 7:00 am

oléééééééééééééééééééééééééééééé. Jammer dat we nu uitkomen tegen Waregem, maar goed, dat bekeravontuur dit jaar is sowieso geslaagd.

Zalto

Post#30 » Tue Sep 27, 2016 9:39 am

Precies weinig actie hier :-)

Ik erger mij weer dood aan de sportjournalisten (en niet enkel die in ET). Voortdurend spreken over een discutabele goal (bij de tweede goal van Westerlo), terwijl er eigenlijk geen enkel indicatie is dat de bal niet binnen gaat. Daarentegen hebben zowel de grensrechter als Dendoncker (die er vlak bij stond) de bal binnen gezien. Ik heb ook niemand van Anderlecht horen zeggen dat de bal niet binnen was. Waarom per se controverse uitlokken als dat niet nodig is?

Return to “Off-topic”