Voetbal Algemeen

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Zalto

Re: Voetbal Algemeen

Post#11 » Tue Sep 13, 2016 11:57 am

In de Europa League hebben we af en toe tegen 'mooiere' tegenstanders gespeeld dan nu in de CL. Het is nu ook niet dat we 11 jaar tegen geen enkele Europese ploeg gespeeld hebben hé. En het is vooral de combinatie met hoge ticketprijzen die ervoor zorgt dat veel mensen afhaken. Als ze nu tickets verkopen aan 20 euro zit het stadion direct vol hoor.

(Maar uiteraard vind ik het ook heel spijtig dat het stadion niet vol zit, daarom hoop ik dat het bestuur in de toekomst voor iets lagere prijzen kiest.)

modus

Post#12 » Tue Sep 13, 2016 1:32 pm

Ik begrijp het best hoor, is op Anderlecht ook al jaren een probleem Europees. Laatste keer dat ze CL speelden heb ik 110 euro ofzo voor de 3 matchen betaald, en dat waren bijna de goedkoopste. Nu voor de EL 66 euro dacht ik.

Alleen zou ik toch denken dat als het zo lang geleden is (want CL is toch iets speciaals, ook al is het dan niet tegen real of barca), je toch iets meer effort zou doen, maar da's maar mijn gedacht.

Ik ben in elk geval eens benieuwd tegen Leicester.

modus

Post#13 » Tue Sep 13, 2016 2:04 pm

Allé, den Bob ligt buiten bij Westel. Typisch.
Nu ne nieuwe die Westel misschien juist kan redden, mede dankzij de transfers van januari, om dan volgend seizoen na 5 speeldagen buiten te liggen.
Om dan ne nieuwe te nemen die Westel misschien juist kan redden, mede dankzij de transfer van januari,om dan volgend seizoen na 5 speeldagen buiten te liggen.
...
...

modus

Post#14 » Thu Sep 15, 2016 6:51 am

Wat ging het lekker tegen het kleine Leicester zeg!

modus

Post#15 » Fri Sep 16, 2016 7:22 am

Vrij simpele overwinning tegen Qabala.
Maar ik ben blij dat we met deze verdediging niet in de CL moeten spelen...Het is wachten op Obradovic en Appiah, dat onze vriend Nuytinck er uit kan, want dat is toch bibberen en beven...

Princeps

Post#16 » Fri Sep 16, 2016 8:48 pm

Plow wrote:
Mon Sep 12, 2016 10:52 am

Chelsea speelt trouwens effectief héél goed! Maar Conte is OOK een buitengewoon trainer :).
dat is ondertss ook al verleden tijd

Plow

Post#17 » Fri Sep 16, 2016 11:10 pm

Klopp is dan ook een briljante coach :lol: ;)

Nee, even serieus: omdat Chelsea 1 match eens minder speelt meteen over "verleden tijd" spreken? Dat is wel héél streng. Geen enkele ploeg speelt altijd 90 minuten goed, hoor. Als ManCity morgen of zondag verliest, wil dat toch niet zeggen dat Guardiola geen geniale coach is? Mourinho is ook niet plots een prutser omdat zijn ploeg 2 keer verliest.

Lieven

Post#18 » Sat Sep 17, 2016 6:01 am

Gaat Liverpool eindelijk terug aansluiting vinden bij zijn roemrijk verleden? Laat het ons hopen. YNWA !

modus

Post#19 » Sat Sep 17, 2016 8:58 am

wel een vette match. Liverpool had het in de 2de helft wel niet gemakkelijk he.

Plow

Post#20 » Sun Sep 18, 2016 11:08 am

City en De Bruyne opnieuw heel erg goed. Ook in MOTD waren ze vol lof, zowel voor De Bruyne, Kolarov als Guardiola.

Deze middag eens naar Genk-Anderlecht kijken. Ik heb beide ploegen nog niet echt aan het werk gezien dit seizoen en het is wel een leuke affiche.

Return to “Off-topic”