Voetbal Algemeen

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Plow
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Voetbal Algemeen

Post#111 » Sun Jan 29, 2017 7:51 am

"KVM slaat Genk quasi uit race voor Playoff 1"

Ik ben het daar absoluut niet mee eens.

1° Genk heeft nog een match tegoed. Als ze die winnen, staan ze op 1 schamel punt van KVM.
2° Er zijn nog 5 speeldagen.
3° Zowel KVM als Oostende als Charleroi staan binnen het bereik van 3 punten (àls ze die ene extra match wel winnen, natuurlijk). Vooral KVM en Oostende kunnen mss van iedereen winnen, maar ze kunnen ook van iedereen verliezen.

Wtf is dat dus voor een titel?

modus
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post#112 » Mon Jan 30, 2017 2:47 pm

Ach ja, de titels van Sportwereld (dat was het toch he?)...

Verdoeme, Anderlecht. Dan krijgt ge zo'n cadeau (de fora zullen weer bol staan van de 'paarse bond' commentaren), en kunt ge het niet afmaken. Uitgelezen kans...

Andere nieuws:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170130_02703005

Het zal op het forum ook wel één en ander over gepost worden :D
'Stijnen had overschot van gelijk' ofzo.

Plow

Post#113 » Mon Jan 30, 2017 3:01 pm

modus wrote:
Mon Jan 30, 2017 2:47 pm
Ach ja, de titels van Sportwereld (dat was het toch he?)...

Verdoeme, Anderlecht. Dan krijgt ge zo'n cadeau (de fora zullen weer bol staan van de 'paarse bond' commentaren), en kunt ge het niet afmaken. Uitgelezen kans...

Andere nieuws:
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170130_02703005

Het zal op het forum ook wel één en ander over gepost worden :D
'Stijnen had overschot van gelijk' ofzo.
Het was Sporza!

Norther

Post#114 » Mon Jan 30, 2017 8:36 pm

Bij Gent hebben ze precies toch ook gesnapt dat als je mee wil knikkeren je ook af en toe iets dieper in de buidel moet tasten.
Die keeper is nu al een aanwinst voor onze competitie!
If the lord wants me
Then he knows who I am
'cause I'm covered in blood

modus

Post#115 » Tue Jan 31, 2017 12:14 pm

Plow wrote:
Mon Jan 30, 2017 3:01 pm
Het was Sporza!
ah daarom dat ik het niet terugvond :-) Foei Sporza!
Norther wrote:
Mon Jan 30, 2017 8:36 pm
Die keeper is nu al een aanwinst voor onze competitie!
Dat zeiden ze van Butelle ook vorig jaar.

Zalto

Post#116 » Tue Jan 31, 2017 3:27 pm

Plow wrote:
Sun Jan 29, 2017 7:51 am
"KVM slaat Genk quasi uit race voor Playoff 1"

Ik ben het daar absoluut niet mee eens.

1° Genk heeft nog een match tegoed. Als ze die winnen, staan ze op 1 schamel punt van KVM.
2° Er zijn nog 5 speeldagen.
3° Zowel KVM als Oostende als Charleroi staan binnen het bereik van 3 punten (àls ze die ene extra match wel winnen, natuurlijk). Vooral KVM en Oostende kunnen mss van iedereen winnen, maar ze kunnen ook van iedereen verliezen.

Wtf is dat dus voor een titel?
Haha, ik dacht hetzelfde bij die titel. Ja alles moet zo sensationeel mogelijk zijn zeker? Ik negeer de meeste van die uitspraken al automatisch.

Plow

Post#117 » Thu Feb 02, 2017 9:32 pm

Stiekem hoop ik toch dat Hugo Broos de Afrika Cup wint :).

Niet dat ik fan ben, maar hij werd de laatste jaren toch algemeen weggehoond, terwijl trainers met een beduidend minder palmares veel meer kansen kregen. Alsof Broos plots een mindere trainer zou zijn dan pakweg De Boeck of Bob Peeters. Dat was dan weer wel onterecht :).

modus

Post#118 » Fri Feb 03, 2017 8:22 am

Tuurlijk gunnen we hem dat. Ook al omdat hij het blijkbaar echt niet gemakkelijk heeft gehad in het begin. Moet niet eenvoudig zijn om het koppeke boven water te houden als een heel land op uw kap zit. Nu zal iedereen zijn beste vriend zijn natuurlijk :-)

Plow

Post#119 » Sat Feb 04, 2017 12:35 am

Ik ben vanavond na jaren droog te staan nog eens naar Lommel gaan zien. Thuis tegen Cercle, volgens mij de twee slechtste ploegen in 1B. Man man, was me dat slecht... In de eerste helft kregen beide ploegen echt geen drie passen na elkaar gegeven.

Het dieptepunt kwam er toen onze spits uitviel na een kwartiertje en vervangen werd door een jong talent. Die arme jongen speelde zo abominabel slecht dat hij rond minuut 65 opnieuw vervangen werd.

Daarna toch nog enkele kansen voor beide ploegen. In minuut 93 een onnozele goal tegen. Ik zie nu in de verslagen dat ze in Lommel woest waren omdat het buitenspel zou zijn. In de spionkop waren ze eerder kwaad omdat een duidelijke handsbal niet afgefloten werd en dat in de fase die de goal inleidde (dat was op 10 meter voor mijn neus en was echt wel hands, denk ik).

Lommel speelt niet goed, heeft geen kwaliteit genoeg en heeft dan ook nog eens alle pech van de wereld. Als ze niet snel wat punten gaan pakken, staan ze zo ver achter dat PO3 zelfs geen soelaas meer kan brengen.

Dat gezegd zijnde: Cercle was ook desastreus, Union vorige week blijkbaar nog erger. Het niveau in die profliga is beneden alle peil, zenne.

Plow

Post#120 » Sat Feb 04, 2017 8:28 am

De Hugo heeft precies nog niet echt door wat 'revanche' betekent.

"Dus er heerst toch een gevoel van revanche?
Dat niet. Maar mijn eergevoel speelt wel op. Ik heb lang gewacht om al wie aan mij twijfelde voor schut te kunnen zetten. Dat moment is nu gekomen. En daar geniet ik ten volle van.”

Dat is revanche, Hugo :).

Daar is trouwens niks mis mee. In het interview staat oa dat hij al 6 jaar geen contact heeft gehad met een Belgische club, niemand. Dat is toch inderdaad vreemd. Hoe is dat eigenlijk gekomen? Alle, ik bedoel, Mr. Leekens presteert telkens niets en wordt keer op keer voor een vet loon binnengehaald door clubs. Daar zit toch niet veel logica achter.

Return to “Off-topic”