Voetbal Algemeen

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Plow
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Voetbal Algemeen

Post#101 » Wed Jan 11, 2017 6:31 am

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170110_02667640

Aj aj aj... Het is mss maar een oefenmatch, maar dit is wel een middenmoter in China, he...

Norther
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post#102 » Sat Jan 14, 2017 2:14 pm

Ja duh, dat was toch geweten dat dat niveau dramatisch laag is?
Daarmee dat het zo belachelijk is om u nu al ginder te gaan begraven.
If the lord wants me
Then he knows who I am
'cause I'm covered in blood

Zalto

Post#103 » Sun Jan 15, 2017 8:57 am

Zijn eigen keuze, ik geef daar liever niet te veel commentaar op. Hij moet wel niet meer verwachten van nog bij de Rode Duivels te zijn.

modus

Post#104 » Mon Jan 23, 2017 6:46 am

En nu beslist China om het aantal buitenlanders te verminderen? Wel een vreemde beslissing.
Axelleke zag het gelijk al iets minder zitten :-)

modus

Post#105 » Mon Jan 23, 2017 6:53 am

onder voorbehoud, want het is Sportwereld, maar Roef zou naar Spanje gaan om gewisseld te worden met de 32jarige 3de doelman van deportivo.
Dat moet iemand mij toch eens uitleggen.

http://www.hln.be/hln/nl/9090/Voetbal/a ... ging.dhtml

Plow

Post#106 » Mon Jan 23, 2017 2:56 pm

modus wrote:
Mon Jan 23, 2017 6:53 am
onder voorbehoud, want het is Sportwereld, maar Roef zou naar Spanje gaan om gewisseld te worden met de 32jarige 3de doelman van deportivo.
Dat moet iemand mij toch eens uitleggen.

http://www.hln.be/hln/nl/9090/Voetbal/a ... ging.dhtml
Slaat nergens op...

Doet me denken aan het bestuur van Standard. Dat is daar toch ook grandioos aan het misgaan: ze ruilen hun trainer in zonder echte reden (Jankovic zal niet slecht zijn, maar Ferrera is gewoon buiten geduwd en het is nog altijd niet duidelijk waarom nu eigenlijk). In de winterstop doen ze dan Trebel weg zonder dat ze direct een vervanger hebben. Ik zie het echt zo gebeuren dat KVM de top 6 haalt en Standard niet, al heeft KVM gisteren natuurlijk wel een compleet overbodige match verloren.

Schopenhauer

Post#107 » Mon Jan 23, 2017 7:32 pm

Parfois, Yannick nous analysait tellement le jeu de l'adversaire qu'on avait l'impression de jouer le Real toutes les semaines. On finissait par ne plus croire en nos moyens
Ses clashes avec plusieurs joueurs du noyau ont été nombreux, trop nombreux, pour poursuivre sereinement.
http://sportmagazine.levif.be/sport/foo ... 1474982085

modus

Post#108 » Tue Jan 24, 2017 7:39 am

Bwa, dat lijken toch typische zaken die verschijnen als een coach buitenvliegt. Bovendien, het feit dat er blijkbaar teveel aanvaringen met spelers waren, aan wie ligt dat, aan de trainer of de spelers?

Ik hoop dat KVM voor Standard eindigt.

Bailly zou vertrekken?

En ik begin echt te pleiten voor Extra Time zonder Jan Mulder. Hoe kan je een normale discussie voeren -in dit geval over Witsel- als daar zo'n oude man al brullend zit te raaskallen? Ik dacht efkes dat Joos zijn glaske water in z'n gezicht ging gooien :-)
Terwijl ik Joos z'n mening deel: waarom voor excessief veel geld in een nepcompetitie gaan spelen als je voor 'gewoon' heel veel geld naar een topcompetitie kan gaan. Alsof hij en z'n kindjes niet binnen zouden zijn als hij naar Juve was gegaan.

Plow

Post#109 » Tue Jan 24, 2017 7:51 am

modus wrote:
Tue Jan 24, 2017 7:39 am
Bwa, dat lijken toch typische zaken die verschijnen als een coach buitenvliegt. Bovendien, het feit dat er blijkbaar teveel aanvaringen met spelers waren, aan wie ligt dat, aan de trainer of de spelers?

Ik hoop dat KVM voor Standard eindigt.

Bailly zou vertrekken?

En ik begin echt te pleiten voor Extra Time zonder Jan Mulder. Hoe kan je een normale discussie voeren -in dit geval over Witsel- als daar zo'n oude man al brullend zit te raaskallen? Ik dacht efkes dat Joos zijn glaske water in z'n gezicht ging gooien :-)
Terwijl ik Joos z'n mening deel: waarom voor excessief veel geld in een nepcompetitie gaan spelen als je voor 'gewoon' heel veel geld naar een topcompetitie kan gaan. Alsof hij en z'n kindjes niet binnen zouden zijn als hij naar Juve was gegaan.
Alle, Schopenhauer, dat klinkt nu toch echt als gratuite zwartmakerij, ergens ingegeven voor een fan van het bestuurd van Standard. Ferrera slaagde er net in kleine clubs heel goed te laten presteren, dus dat argument van Real Madrid en het "niet geloven in eigen kunnen" klinkt echt als complete onzin. Het omgekeerde lijkt waar: bij elke club waar hij kwam, stegen de spelers net boven zichzelf uit. Hoe rijm je dat met bovenstaande?

Mulder is vooral inconsequent: de grote voetbalromanticus, die tegen fouten is en voor de schoonheid van het spel. Maar als Witsel dan 50 zakken geld in China wilt verdienen ipv 20 in de CL in Europa, dan is dat geen probleem. Hij is dikwijls tegendraads om tegendraads te doen. Dat is niet voldoende: er mag wel een lijn in zitten. Nu verliest hij gewoon alle geloofwaardigheid.

Over geloofwaardigheid gesproken: de Georges is ook weer zijn 'aimabele' zelve. 2 punten gehaald en roemloos uitgeschakeld met een van de drie beste selecties van de hele Afrikacup en dan zo reageren: "Natuurlijk is dit een ontgoocheling, dat kan je niet anders verwoorden", reageerde Leekens. "Maar we moeten hier lessen uit trekken voor de toekomst. Hier worden we sterker van. Op het WK in Rusland zullen we er staan. We zaten in een heel lastige groep en deze job was dan ook geen cadeau, maar ik ben nog altijd zeker van mijn zaak. Op onze prestatie tegen Senegal ben ik fier. Ik heb van in het begin gezegd dat Senegal een toernooifavoriet is en toch heeft een zege er voor ons ingezeten. Mijn spelers hebben geknokt en getoond wat ze waard zijn."

Proficiat, Georges, ze hebben één match geknokt voor wat ze waard zijn! Het is bovendien waar dat Senegal toernooifavoriet is, maar er mogen er twee door, he vriend en Tunesië en Zimbabwe, dat zijn géén topploegen. Man toch...

modus

Post#110 » Tue Jan 24, 2017 9:45 am

Hij ligt al buiten, of, zoals ik lees, heeft zelf ontslag genomen.

Als je nochtans leest hoe hard ze wel geknokt hebben, zou je denken dat het werk voor het WK voor 90 procent gedaan is.

Nu maar wachten tot Kristinsson buitenvliegt bij Lokeren zeker?

Return to “Off-topic”