Voetbal Algemeen

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Schopenhauer
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Voetbal Algemeen

Post#91 » Mon Dec 19, 2016 11:34 pm

Plow
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Post#92 » Sat Dec 24, 2016 8:29 am

Sam Allardyce opnieuw coach. Ik kan echt niet begrijpen dat zo iemand zo snel al terug aan werk geraakt. Dit is zo inherent fout...

modus

Post#93 » Mon Dec 26, 2016 1:14 pm

amai, ik wilde dit hier even komen bevestigen, idd echt fout van Allardyce.
Maar ondertussen is er nog iets fouter gebeurd: Maes buiten gegooid bij Genk.

Schopenhauer

Post#94 » Mon Dec 26, 2016 4:46 pm

Defour weer op de bank bij Burnley. :lol:

Plow

Post#95 » Sat Dec 31, 2016 12:10 pm

Witsel zou ingaan op een bod uit China. Als dat waar is, is dat ronduit triestig. Zo'n talent en hij zal in geen enkele echt goede competitie gespeeld hebben. Zenit was nog te snappen: goede ploeg, mooie stad en CL, maar wtf gaat die in China doen? Je gaat me niet zeggen dat hij het geld nodig heeft, he... Totaal gebrek aan ambitie. Ik zou hier als bondscoach ook niet echt om staan te springen: uw draaiende speler op het middenveld gaat maandenlang geen fatsoenlijke tegenstander meer zien. Moussa mag zich al opwarmen wat mij betreft.

(Ps dit alles onder voorbehoud dat dat bericht waar is. Sportwereld is meestal nogal snel, maar niet bepaald accuraat met dat soort dingen. Lees: ze publiceren elke roddel die ze binnenkrijgen :) ).

modus

Post#96 » Sat Dec 31, 2016 2:35 pm

Ik wilde net hetzelfde komen posten (inclusief het voorbehoud :-) ).
Zou echt onnozel zijn. Binnen een jaar of 8-10, ok, maar nu? Belachelijk.

ook sporza zegt het.

Schopenhauer

Post#97 » Mon Jan 02, 2017 12:19 am

In zijn periode bij Standard stond Witsel nochtans bekend als enorme voetballiefhebber. Samen met Carcela lekker ballen op de Luikse pleintjes bijvoorbeeld.

Arda

Post#98 » Mon Jan 02, 2017 7:04 am

Heel jammer. Sportief heeft die echt het minimum uit zijn carrière gehaald nu. Maar bon, als ze met cijfers als 18-20 miljoen per seizoen gooien ... Als je op een jaar of vier bijna 100 miljoen kan binnenrijven ...

Plow

Post#99 » Mon Jan 02, 2017 8:45 am

Arda wrote:
Mon Jan 02, 2017 7:04 am
Heel jammer. Sportief heeft die echt het minimum uit zijn carrière gehaald nu. Maar bon, als ze met cijfers als 18-20 miljoen per seizoen gooien ... Als je op een jaar of vier bijna 100 miljoen kan binnenrijven ...
Ja, wat dan? Ik durf nu eens echt met de hand op het hart zeggen dat ik dat als 28-jarige topvoetballer nooit zou doen. Als ik moet kiezen tussen een vijftal miljoen per jaar in een topcompetitie of 18 miljoen in China in het voetballend gat van de wereld, ik weet heel zeker dat ik voor de topcompetitie zou kiezen. Het is de allerlaatste en enige kans in zijn carrière. Ik kan dat niet geloven dat je zo je passie te grabbel gooit om 18 miljoen ipv 8 miljoen te verdienen.

Als ik mijn job als leerkracht zou mogen ruilen voor eentje die 18 miljoen oplevert, ja, dat zou ik doen :). Maar die gast is toch al steenrijk, zeg. De kans dat hij over een jaar of drie ergens in Qatar of ook China nog een jaar of twee geld kan scheppen, is zelfs enorm groot. Die manager zegt dan: "Wat als hij gekwetst is over drie maanden?" Alle, komaan zeg, wat een ongelooflijke bullshit...

Als het effectief doorgaat, ik zou em zelfs niet meer oproepen voor de Rode Duivels. Je hebt spelers nodig die iedere week op het scherp van de snee moeten voetballen.

modus

Post#100 » Mon Jan 02, 2017 9:39 am

Plow wrote:
Mon Jan 02, 2017 8:45 am
Als het effectief doorgaat, ik zou em zelfs niet meer oproepen voor de Rode Duivels. Je hebt spelers nodig die iedere week op het scherp van de snee moeten voetballen.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ander en beter.

Return to “Off-topic”