GROTE VREUGDE

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Norther

Re: GROTE VREUGDE

Post#11 » Mon Oct 17, 2016 6:14 pm

Goeie presentatie gedaan en complimenten van de grote baas gekregen dat ik mijn werk echt goed doe.
Dat is toch altijd plezant om te horen.
If the lord wants me
Then he knows who I am
'cause I'm covered in blood

Lieven

Post#12 » Mon Oct 24, 2016 1:17 am

Concerttornooi van de provincie, content van mijn persoonlijke prestatie maar bovenal zeer tevreden met onze quotering; wij werden geplaatst in SUPERIEURE afdeling. Het tijdstip van deze post is een reflectie van het vreugderitueel dat vanavond plaatsvond ;-)

modus

Post#13 » Mon Oct 24, 2016 5:41 am

wow, proficiat!

Lestat

Post#14 » Wed Oct 26, 2016 7:08 pm

Enkele weken rust na de examens (gisteren laatste van deze module), en er goed door voor de thesis!
Nu op naar de laatste module, en dan zijn we hopelijk stadgids!
Evil is a point of view. We are immortal. And what we have before us are the rich feasts that conscience cannot appreciate and mortal men cannot know without regret. God kills, and so shall we.

Lestat

Post#15 » Tue Nov 29, 2016 2:46 pm

Gisteren een toffe testwandeling gedaan, met een vuurdoop voor een doelgroep van pubermeisjes. Was eigenlijk zeer plezant, en de groep was goed interactief.
Enige nadeel: mijn evaluator vindt dat ik blijkbaar serieuzer moet zijn, wat ik onzin vindt als je gidst voor pubermeisjes (het moet plezant blijven).
Evil is a point of view. We are immortal. And what we have before us are the rich feasts that conscience cannot appreciate and mortal men cannot know without regret. God kills, and so shall we.

Return to “Off-topic”