Rode Duivels

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Zalto

Re: Rode Duivels

Post#31 » Fri Nov 04, 2016 1:04 pm

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Rode ... /1.2811324

Eindelijk geen J. Lukaku meer, maar dan nemen we er Foket bij :shock:

modus

Post#32 » Fri Nov 04, 2016 2:00 pm

En geen Nainggolan.

'We laten hem weer helemaal fit worden'. Euhm heeft die gisteren geen goal gemaakt in de EL? Lijkt me toch fit. :)

Plow

Post#33 » Fri Nov 04, 2016 4:46 pm

Alle, daar gaan we weer. Martinez gaat twee jaar nodig hebben om te beseffen dat Naingolan gewoon een basisspeler is voor de Rode Duivels... Een déjà vu, me dunkt :roll: .

Tielemans mag wel mee. Onzin gewoon, ofwel is er echt iets gebeurd de vorige keer (met die vreemde afzegging en die vriendschappelijke match bij de junioren, al lijkt mij dat toch allemaal niet zo speciaal te zijn).

Plow

Post#34 » Sat Nov 05, 2016 10:22 am

Martinez mag dan tactisch meer visie hebben dan Wilmots, ik ga zijn selectie toch even fileren.

1° Geen Nainggolan: idioot en belachelijk. Ipv roept hij wel een pas net herstelde Defour, Tielemans en de simpelweg gekwetste Dembele op. Sorry, maar dit is totààl ridicuul. Ik weet niet wat Martinez bezielt, maar hij gaat Nainggolan nodig hebben, wil hij iets relevants presteren op het WK. Nu zet hij die gast gewoon aan de kant, terwijl zijn alternatieven niet fit zijn en er geen profiel is dat aan het zijne beantwoordt. O wee als het dan weer te traag gaat in het middenveld met Witsel en Fellaini... :roll:

2° Geen Lombaerts, wegens "ervaring genoeg". Ge moet Lombaerts niet oproepen voor zijn ervaring, ge moet hem oproepen omdat hij beter is dan Kabasele en Ciman. Nu zit je daar met de altijd onzekere Kompany, een geblesseerde Alderweireld centraal. Dit is toch echt een ongehoord dwaze beslissing... Op lange termijn kan ik het nog vatten dat hij Kabasele mee wilt: die is jong en is over twee jaar - als het WK gespeeld wordt - misschien wel top, idem met Tielemans. Maar Ciman is weer vrolijk titularis (alle respect voor Ciman, hoor, daar niet van) en Lombaerts kan weer maar eens op zijn lip bijten.

Ik ben echt ontgoocheld. Het ergste van al is dat hij liegt. Nainggolan is topfit en gelukkig zegt die dat zelf ook. Als Martinez geen resultaten haalt, dan wordt hij zelfs een schaduw van Wilmots.

Arda

Post#35 » Sat Nov 05, 2016 10:53 pm

Nainggolan straft hij gewoon, flauw dat hij daar niet voor uitkomt.

Plow

Post#36 » Sun Nov 06, 2016 6:18 pm

Arda wrote:
Sat Nov 05, 2016 10:53 pm
Nainggolan straft hij gewoon, flauw dat hij daar niet voor uitkomt.
Idd. Als hij gestraft is, zeg dat dan ook zo. Nu is het gewoon nonsens, vind ik. Bovendien heb je twee versies van dat verhaal, waardoor een mens zich afvraagt wat daar nu eigenlijk gebeurd is...

Enfin, ik wil tegen Nederland echt wel voetbal zien. Meer: ik wil die Hollanders afslachten (figuurlijk, he, figuurlijk)! :twisted:

Op zich is het wel de moment: Courtois in vorm, Vertonghen in topvorm, Witsel en Fellaini spelen, Meunier is ok, Hazard, De Bruyne, Carrasco en Lukaku zijn in supervorm. De rest valt wat af te wachten, maar als die een beetje degelijk zijn, dan staat niets een goede prestatie in de weg. En het is géén vriendschappelijke match, nooit tegen de Hollanders!

Heel jammer dat Alderweireld er niet bij is, dan was het helemaal feest.

Plow

Post#37 » Wed Nov 09, 2016 9:07 pm

Komaan, Martinez, dat werkt echt niet zonder spits... Het is tegen Holland, ik wil die match winnen, godverdomme!

Ze zetten wel goed druk, maar een keer in de buurt van de 11 is het te nonchalant en missen we kracht. Die scheids onthoudt ons dan ook nog eens een duidelijke penalty, maar goed.

Trouwens, die verdediging... Lombaerts is niet nodig voor zijn ervaring, huh...

Arda

Post#38 » Wed Nov 09, 2016 10:00 pm

Kan iemand mij uitleggen waarom je vier spitsen zou oproepen om dan je match te starten zonder spits? :lol:

Plow

Post#39 » Wed Nov 09, 2016 10:02 pm

Ik vind het absoluut niet erg dat hij eens iets probeert, maar zoals Arda zegt: geef dan gewoon een andere spits eens een basisplaats. Het is niet dat de Belgen die 3-4-3, die ik goed en interessant vind, helemaal onder de knie hebben. Laat hen dan daar 90 minuten eens op oefenen, mét een "normale" spits.

Lukaku mist daar nog een waanzinnige kans, maar los daarvan zag je wel hoeveel gevaarlijker België werd mét zo'n kolos vooraan.

Zalto

Post#40 » Thu Nov 10, 2016 10:11 am

Ik vind het wel goed dat er eens iets geprobeerd wordt in de oefenmatch. Was dat niet één van de verwijten naar Wilmots, dat hij nooit iets probeerde in die matchen? Oké, het mocht van mij wel bij één helft gebleven zijn. Ook leuk dat heel wat jongens hun debuut konden maken, ook al mocht dat bij bepaalden iets langer zijn. Al vind ik van die nieuwelingen de meeste wel niet goed genoeg voor de Rode Duivels, maar misschien is dat wel het niveau dat we binnen een jaar of 5 weer zullen hebben...

Return to “Off-topic”