Rode Duivels

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Lieven

Re: Rode Duivels

Post#51 » Sun Nov 13, 2016 3:35 pm

De uitleg van Peter VDB over waarom, in de huidige omstandigheden en de korte tijdspanne, Simons eigenlijk een zeer logische keuze is, klopt volgens mij wel.

modus

Post#52 » Sun Nov 13, 2016 6:27 pm

Maar de omstandigheden hadden er gewoon niet moeten zijn...

Plow

Post#53 » Sun Nov 13, 2016 8:16 pm

Idd, dat is ook wat ik bedoel.

Nu, het siert hem wel dat hij dan maar hyperagressief speelt met De Bruyne op de 8. Je ziet dat dat werkt. De tegengoal was een persoonlijke fout van Carrasco (ze zijn weer wat nonchalant aan het worden). Hopelijk breekt dat nu het ritme niet.

Ik wil graag meer met DB op de 8 spelen. Leuk om te zien. Vroeger wonnen we dit soort matchen wel, maar dikwijls met slecht voetbal. Nu is het toch echt wel goed: heel veel druk, veel 1 tijd, heel snelle acties.

modus

Post#54 » Tue Nov 22, 2016 11:41 am

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161121_02584552

'Nainggolan moet mij op fysiek vlak overtuigen.' Mss eens een match van As Roma bekijken dan?

Ik vind dat Martinez het tot nu toe goed doet, maar komaan, zeg toch gewoon hoe de vork in de steel zit en sluit dat af.

Plow

Post#55 » Tue Nov 22, 2016 12:15 pm

modus wrote:
Tue Nov 22, 2016 11:41 am
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161121_02584552

'Nainggolan moet mij op fysiek vlak overtuigen.' Mss eens een match van As Roma bekijken dan?

Ik vind dat Martinez het tot nu toe goed doet, maar komaan, zeg toch gewoon hoe de vork in de steel zit en sluit dat af.
Volledig mee eens. Die uitleg slaat weer totaal nergens op. Ook die uitleg dat ze tegen Bosnië en Gibraltar winnen zonder tegengoals... Ja, dat had met Nainggolan natuurlijk ook gekund. Zijn gewoon twee zwakke ploegen.

Hij moet Nainggolan van mij niet opstellen. Meer zelfs, ik ben meer fan van De Bruyne op die positie, zoals tegen Letland. Maar hem niet oproepen, vind ik belachelijk. Zeker omdat wat werklust en fysiek betreft, Nainggolan een van onze beste spelers is. Je gaat me niet wijsmaken dat pakweg Dembele (hoewel ik een enorme fan ben) fysiek beter in orde is dan Nainggolan :).

Plow

Post#56 » Mon Mar 20, 2017 6:35 am

Hazard zou zaterdag niet kunnen spelen. Toch zou ik niet te veel aan het concept veranderen: De Bruyne opnieuw op de 8 aub. Dat was de vorige keer echt dé sleutel tot snel en gevarieerd voetbal. Nainggolan is bij Roma tegenwoordig een 10, dus waarom niet gewoon hem ipv Hazard zetten?

Courtois

Alderweireld Ciman Vertonghen

Meunier Dembele De Bruyne Carrasco

Mertens Nainggolan

Lukaku

Arda

Post#57 » Thu Mar 23, 2017 8:22 pm

Daar zou ik ook voor tekenen.

Plow

Post#58 » Sat Mar 25, 2017 8:38 pm

Ze missen De Bruyne op de 8 om goede steekballen te geven en ook Meunier, vind ik. Die liep altijd perfect die lijn af en Chadli loopt bijna altijd naar binnen en Mertens loopt daar dan wat doorheen te gokken... Je hebt minder ruimte met deze spelers. Chadli is intrinsiek natuurlijk heel goed, maar mss is Foket wel nuttiger tegen dit soort ploeg.

Maar bovenal: een aanvallende opbouwer naast Witsel. Potverdikke, leren die trainers nu niks uit voorgaande wedstrijden...

Ze werken wel (ze zetten hoog en snel druk), maar echt een winnersdrive zit er nog te weinig in.

Nu ja, je kan niet van dat nieuwe drietal vooraan dat die meteen perfect op elkaar ingespeeld zijn. Ain't gonna happen :).

Arda

Post#59 » Sun Mar 26, 2017 7:48 am

Wat een tristesse gisteren. OK, tegen Griekenland, dus dan verwacht je uiteraard geen walhalla van het voetbal maar fuck zeg.

Welke pipo haalt het in zijn hoofd om te starten met Witsel én Fellaini naast elkaar?? Na al die jaren, hoe kan je als trainer nu nog altijd niet doorhebben dat dat niet werkt? En dan nog tegen fucking Griekenland ...

Plow

Post#60 » Sun Mar 26, 2017 10:39 am

Arda wrote:
Sun Mar 26, 2017 7:48 am
Welke pipo haalt het in zijn hoofd om te starten met Witsel én Fellaini naast elkaar?? Na al die jaren, hoe kan je als trainer nu nog altijd niet doorhebben dat dat niet werkt? En dan nog tegen fucking Griekenland ...
Das echt, he. Telkens opnieuw, en opnieuw, en opnieuw... Zucht. Fellaini kan je gerust eens opstellen, maar niét als opbouwer naast Witsel, wél als breker of voor in de box. Het is dan ook geen toeval dat hij gisteren enkel nuttig geweest is... in de aanval. Met Dembele kwam er al meer schwung, al zou ik ook hem niet zo snel naast Witsel zetten. De Bruyne is daar gewoon erg geknipt voor. Hopelijk durft Martinez dat als hij terug is. Dat werkte zo goed in oktober en november.

Return to “Off-topic”