SMAM
- Schopenhauer
- Posts: 44 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- Schopenhauer
- Posts: 44 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- Schopenhauer
-
- Posts: 112 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: SMAM
Tuurlijk leven wij.
enkel ben ik nu 3 maand pappie van toch wel het coolste dochterken en dus kwam er niks van dat forum hier in huis he. Ik dacht dat gelle voor mij onbekende nozems dat hier wel draaiende zou houden en dat er tegen nu wel weer een stuk of 400 actieve smammers gingen zijn.
Tof hoor.
Volgend seizoen weer ne prono en dan komt alles in orde.
enkel ben ik nu 3 maand pappie van toch wel het coolste dochterken en dus kwam er niks van dat forum hier in huis he. Ik dacht dat gelle voor mij onbekende nozems dat hier wel draaiende zou houden en dat er tegen nu wel weer een stuk of 400 actieve smammers gingen zijn.
Tof hoor.
Volgend seizoen weer ne prono en dan komt alles in orde.
- Dhaulagiri
- Posts: 21 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: SMAM
Tsja met al dat werken vergeet ne mens dat zij een account op dees forum heeft.
Nu ja, hoe is het met iedereen?
Nu ja, hoe is het met iedereen?
dilly dally shilly shally