SMAM

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Norther

SMAM

Post#1 » Tue Aug 30, 2016 8:01 pm

Omdat het moest. Omdat het nodig is. Omdat elle moe elle va is. Voor al die redenen en meer, SMAM!!
If the lord wants me
Then he knows who I am
'cause I'm covered in blood

Arda

Re: SMAM

Post#2 » Wed Aug 31, 2016 9:54 am

Het is niet hetzelfde.

Niets is nog hetzelfde.

Acharistei

Post#3 » Wed Aug 31, 2016 11:50 am

Joenges toch, ik kan dees nie aan.

Historia
Site Admin

Post#4 » Wed Aug 31, 2016 3:22 pm

Wij horen jullie feedback héél graag! Alleen met de steun van doorwinterde forumveteranen gaan we het oude gevoel terug kunnen benaderen!

Momenteel zit onze webmaster dan ook in de ontdek- en leerfase, zowel op vlak van html, php 7 en server-side issues, als op vlak van inhoud en moderatie. Hierdoor is constructieve kritiek ook effectief nodig, indien vergezeld van de nodige schouderklopjes ;)

modus

Post#5 » Wed Aug 31, 2016 5:19 pm

Feedback, ha!

Norther

Post#6 » Wed Aug 31, 2016 7:13 pm

Mijn oude ogen kunnen zoveel impulsen niet meer aan, less is more qua kleur enzo :D
If the lord wants me
Then he knows who I am
'cause I'm covered in blood

modus

Post#7 » Thu Sep 01, 2016 5:46 am

Sommige dingen zijn nogal flitsend ja.

ik ging zo hard de prono voor de voetbal opnieuw winnen dit seizoen.

PeppinTheGreat

Post#8 » Thu Sep 01, 2016 11:54 am

Ik zal even met mijn eigen account verdergaan, in plaats van met het moderator-account.

Welke dingen vinden jullie te flitsend; en hebben jullie misschien voorstellen in de plaats?

Eén iets reeds op het to-do lijstje, is om de 'non-read' en 'read' banner achter de verschillende topics aan te passen, aangezien die inderdaad nogal druk is. Iets anders is vinden hoe ik precies de maximale grootte van een afbeelding in een post kan aanpassen, zodat het geheel steeds overzichtelijk blijft.

Willen jullie graag dat ik een google form opstel, zodat jullie anoniem en volledig feedback kunnen geven?
Zijn jullie overigens van plan dit forum te blijven gebruiken als alumni en moet ik proberen zoveel mogelijk van de oude charme te herstellen, of achten jullie dit een onmogelijke opdracht? :D
The past is like a foreign country...

Reneald

Post#9 » Thu Sep 01, 2016 12:23 pm

Wat mij betreft maakt de lay-out niet zo veel uit.* Het feit dat heel die geweldige forumgeschiedenis verloren is des te meer... Ik denk dat velen hier oude charme zullen verkiezen, hier zaten sowieso meer alumni dan iets anders :)

I.v.m. grootte van een afbeelding, op onderstaande link vind je een aantal verschillende oplossingen:
https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2114962
Of met een plugin:
http://wiki.phpbb.nl/3.x/Image_resizer

Zelf nog nooit gebruikt wegens nog nooit admin geweest op een phpBB-forum :)

Anyway, ik ben alvast blij dat er terug een forum is, bedankt! (y) ( (y) werkt hier niet? Drama!)

*... maar de achtergrond van de topiclijst met al die tekstballonnetjes maakt het wel zeer onleesbaar.

Reneald

Post#10 » Thu Sep 01, 2016 12:28 pm

Ah en als het mogelijk is om de 'levels' op basis van aantal posts terug te brengen... dat zou tof zijn. Zeker nu we allemaal terug van nul moeten beginnen en niet meer allemaal dinosaurussen zijn :lol:

Return to “Off-topic”