Voetbal Algemeen

Alles wat niets te maken heeft met de richting geschiedenis of de fantastische kring Historia, belandt hier!
Plow

Re: Voetbal Algemeen

Post#161 » Thu Jun 08, 2017 7:17 pm

Schopenhauer wrote:
Thu Jun 08, 2017 9:36 am
Musonda zou bij Chelsea blijven. Is die kerel dom ofzo?
Het begint met een J en eindigt op een A.

Musonda zal wel een enorme talent zijn, maar hij moet zichzelf nu nog niet overschatten. Een periode bij pakweg Racing Genk zou hem goed doen. Hij zou spelen, op een bepaalde niveau en hij zou goed passen in die ploeg.

Plow

Post#162 » Fri Jun 09, 2017 1:47 am

Ivan Leko????

Ivan fucking Leko????

Ivan ... fucking ... Leko????

Dat is gedurfd :).

Plow

Post#163 » Fri Jun 09, 2017 6:44 pm

Ik neem mijn woorden terug... Fellaini naast Witsel... Echt waar. Hoe vaak moet dat nog te traag gaan?

En die broekjes passen langs geen kanten op die truitjes. Afschuwelijk!

Plow

Post#164 » Sat Jun 10, 2017 9:03 am

Martinez: "Dat had ook Martinez gezien, al gaf hij ook een pluim aan zijn centrale middenveld. “Marouane Fellaini en Axel Witsel waren heel goed. Ze hebben elke counter van de Esten er meteen uitgehaald. Nacer Chadli was zonder twijfel onze meest indrukwekkende speler.”

Are you kidding me???? NATUURLIJK halen die alle counters eruit, het zijn twee halve verdedigers, die bovendien 6 niveaus sterker zijn dan de Esten. Fuck you, kerel, het probleem is de opbouw, niet het verdedigende karakter van dat middenveld. Dat ziet iedere snul, dat je daar niet zomaar door komt.

Ik ben een pàk optimisme kwijt, dat ik maandag wel nog had, gewoon omdat hij toen wel probeerde aanvallend te spelen. Ik zal jullie voorspellen hoe de komende jaren zullen gaan: we halen makkelijk het WK, we spelen niet goed maar ook niet slecht, maar winnen en komen dan ergens in de achtste of kwartfinales uit tegen een goede ploeg. Omdat Martinez schrik heeft, stelt hij Witsel en Fellaini op en spelen we met moeite 2 kansen bij elkaar. Het spel gaat te traag, 90 minuten lang, zal je zien. Maar in tegenstelling tot in de andere matchen krijgen we wel een goal binnen. Uitschakeling en wéér een gemiste kans en wéér met en door dezelfde tactische keuzes.

Onze grote sterkte is ons aanvallend talent. Gebruik dat nu alsjeblief eens. Doe een Jan Mulder op een verstandige manier: je hebt naast een van die twee een spelmaker nodig, want anders komt dat aanvallend talent te weinig aan voetballen toe. Waarom leert er niemand uit 6 jaar Rode Duivels? Hoe kan dat? Heel België ziet dat en klaagt dat aan en dan komt er een nieuwe coach, die blijkbaar geen flauw benul heeft van wat er allemaal misliep voor en tijdens het EK. We gaan in àl die tijd geen énkele keer een belangrijke match gespeeld hebben met De Bruyne op de 8, ook al hebben eerdere matchen getoond hoeveel meer diepgang er dan is. Gouden generatie en we gaan het nooit weten wat ze kunnen.

Oh ja, ik ben een fan van die twee spelers, voor de duidelijkheid, maar ze passen niet samen als je snel voetbal wilt spelen...

Return to “Off-topic”